Comelnya dia~ ~

~Assalamualaikum~

Hari ini...
Dia bersalin...
Empat ekor anak yang comey sgt2...

Tak sempat nak jadi mak bidan kat dia..
Tiba2 dia datang dengan perut kempis da..
hehe
MyEm0.Com
Risau pulak nak biar si comel ni kat luar..
nak bw masuk umah...
nati cmna dia nak jupe mak dia...

hurmm...
harap2 dia selamat di luar...

Esok kita jupe lagi ok?

Comeynya dia......MyEm0.Com..hehe


P.S: Sape pernah tengok kucing beranak?tak pernah kan?

26 Responses
  1. diba Says:

    wah..skali 4 tu..hee
    cute~;D



  2. Akma Says:

    comelnyeeeeee.geram tgk!


  3. shyna Says:

    tue la..
    comey kan=)


  4. F. Hanim M. Says:

    sape kate x pernah?
    aku pernah tgk.
    sbb kucing aku tu jenis kelam kabut.
    bising satu umah padahal mase tu anak die nk keluar dh, dh terjulur keluar.

    terpaksa le i letak dlm bakul.
    pastu kuar sendiri la.xpyh bidan2.


  5. shyna Says:

    baeklah hanem..
    hehe
    aku curios je..
    bab tak penah tgk..
    kucing kt umah aku nie hebat sgt semunyi anak dia...


  6. citer bab kucing branak ni, ada citer nk kongsi...

    Dulu penah sekor kucing ni beranak dlm almari bju sy...abis kena darah kt almari time tu...time tu kucing tu bru slmt beranak anak sulung...hehe

    Pastu time tali pusat anak kucing tu tak putus lg dr perut ibu ia, ada la kwn sy sorg ni p angkat ibu kucing tu nk tolg bawa kluar dr almari...skali putus tali pusat tu n terjatuh anak kucing tu kt lantai...aduhai!

    Pastu angkat depa buh dlm kotak dpn bilik...P mandi jap pastu...balik je dr bilik air,tgok2 dah ada 5 ekor anak. Cpt tul ia beranak...Uniknya ciptaan Tuhan.


  7. Dak Wan Says:

    Nak tengok ke kucin beranak? Loya ahh...


  8. shyna Says:

    FP~
    owh..cepatnya dia beranak...
    hurmm..awak suka kucing tak...
    meh nak bg sekor..hehe

    dak wan~
    curious saja...
    lelaki ja yg slalu loya..
    pompuan tak kot..
    ntah..hehe



  9. Alice~
    jgn takuit..
    xda pape aih..hehe


  10. mus@akim Says:

    mmg kerja menternak je la ko musim cuti ni ea..


  11. ♥Azie♥ Says:

    ala tomeinyer..akak suka kucing tapi tak sanggup bela.kekadang luper bg makan kesian dia..


  12. ketua polis Says:

    mintak sekor...comelnya qute


  13. shyna Says:

    mus~
    ya..aku suka tgk binatang...nati aku bela monyet lak yea...=p

    azie~
    tue la..kdg2 klu ada hari yg tak masak..mmg takde lauk nak bg..sian dia dok meow2...

    ketua polis~
    nak ke?tak bule...kn tnya mak kucing dl..hehe


  14. Rash Says:

    comelnye tp rash takut ngn kucing.. huhuhu


  15. shyna Says:

    Rash~
    yeke..kucin ni baek rash..dia tak garang..nak pegang tak..hehe


  16. As Says:

    ala tomei nyer kucing tuh... kiter x pernah tgk dia beranak.. tp bila kucing dah kuar tuh...mak dia bersihkan dia... sungguh tomei... tp x minat kucing...kalo hubby suka arr...

    Re: yup... Adriana & Aqeel nak dpt adik next yr.. awal bln 4...heheheh


  17. shyna Says:

    As~
    tahniah akak=)
    takcare yea...


  18. Rash Says:

    xpenah tgk tp baby kucing br lahir penah la tgk... eeee... xbape suke kucing la shyna =)


  19. amalhaj Says:

    comelnyerrrrr.....
    sape yg comel mengkome oiiii
    ibu kucing? anak kucing? tuan punye kucing?


  20. shyna Says:

    semua pun comeyyy...
    hehe


  21. pak long Says:

    salam...
    lawanya anak kucin tu....


  22. Akimbo Says:

    comelnye!!
    kucing kite aritu beranak 4 ekor jugak,tp sekor umur tak panjang..huhu..

    sekarang semua da meningkat remaja,semua kuat makan..aduyai..kena bekerja keras cari rezeki nak bg diorg makan..nak buang,kesian..tak sanggup nak pisahkan diorang adik beradik..huhu..


  23. lalala..nnt ko blik smenanjung blik kucing tu pon sda besar....


  24. -aTie- Says:

    atie pun ade 4 ekor anak kucing..bru 2 minggu...comel

    www.khaizarien.com