CiptaanNYA~


~Assalamualaikum~

Agak-agak ini apa yea??


Ini adalah Buah Kelapa di belakang rumah jiran saya

nampak pelik kan...
tapi benar...

Subhanallah...

Inilah ciptaanNYA
16 Responses
  1. Hurul Ummi Says:

    salam cikgu husna.
    err betul ke?

    ajaib yaa buah kelapa macam itu.
    kuasa Allah, tada siapa mampu halang.

    salam perkenalan dari saya hamba pacal hina dina.hehe


  2. sya_am Says:

    hmm..mmg pelik...

    kuasaNYA tiada siapa dpat tandingi...


  3. HUISSHHHHh.....peliknye buah kelapa bentuk cmtu...klu dia bentuk petak, ntah2 awk pengsan x tgok?haha


  4. shyna Says:

    Hurul Ummi~
    Salam perkenalan juga=)btul la cikgu Husna..insyaAllah..hehe

    sya_am~
    Yup kuasa Allah..segala2 yg berlaku skrg semua dari tanganNya.+

    FP~
    klu petak?sy pos ke mukah trus bg awak tgk..hehe


  5. Rash Says:

    wah 1st time rash tgk buah kelapa lonjong mcm nih ^^
    diorg xtry belah tgk isi die cmner?


  6. shyna Says:

    Rash~
    tak pasti lak diorg ada belah ke tak...
    nati shyna try tanya nah..hehe


  7. salam ziarah..
    hyE cikgu ;)
    huHu..cam dikacukkan dengan betik jew..tapi itulah kekuasaan-Nya kan..
    ilmu kita kdG2 tak terjangkau semua 2


  8. cikgu? haha.. tak percaya aku .. :P

    satu lagi keajaiban .. :) i follow u .. :P


  9. naper la si dakjaat tu tak percaya husna ni ckgu?mcm model iklan sunsilk ke?hehe


  10. shyna Says:

    Azrai~
    Yup..kita pun tak penah terfikir kan..

    Dakjaat~
    Tak mcm cikgu yea...takpolah..=p

    FP~
    YA Allah..model pun tak jg..
    ntah la mcm sape...mcm awak kot..=p


  11. ainko Says:

    wahh..ganazz la blog u skang..tlg buatkan i pnyla..dh xlarat neh..rs nak pencen je blogging..hee..


  12. shyna Says:

    Ainko~
    jgn!jgn!jgn!
    u can do it...tryst me bebeh...
    nati u punya leh jd lg menarik..=)


  13. eh eh tak pernah tengok buah kelapa lonjong. ni betul2 pelik tapi benar!


  14. shyna Says:

    itula kak mimi...
    pelik kan...
    terkejut jg awai2 sy tgk..
    inilah ciptaanNya =)


  15. VISIT ME Says:

    Kelapa serupa semangka bentuknya yaaa... aneh !
    berharap juga kunjungan kamu di blog ku dan follow


  16. cikTi Says:

    PLEK BTOL EK RUPE BUAH KELpe TUH,.
    SUBHANALLAH,.