Di Petang Hariku

~Assalamualaikum~

Petang hari ni...
rasa sunyi sangat...
rasa lain dari hari biasa...
rasa lain dari rutin selalu...

MyEm0.Com

jadinya...
aku masuk umah..
ambil camera..
dan pusing keliling umah...

~Hasilnya~

Mari kita tengok!


and
yg bukan bunga nie pun aku amek...
bab banyak sgt buah limau purut nie kat pokok...



Setelah penat keliling umah amek gambar bungabunga nie...
aku pun buka paip air dan stat siram pokok bunga...

kita minum sehari berapa kali?
pokok bunga nie pun perlu air juga kan?


sepanjang wat kerja nie...
aku ditemani Si Manja nie...
tak jemu dia ikut kemana-mana...

tapi td dia ilang sekejap..
ingat dia da g hospital bersalin..
upanya lum ckup bulan lagi....
hehehe...
MyEm0.Com

7 Responses
  1. cntiknye bunga awk...mcm awk gak...pndai awk jaga... =)

    tak lama lg awk akan jd guru sndaran terlatih kn? nnt dlm masa terdekat ni awk juga akan jd jururawat sandaran terlatih...hehe!


  2. banyaknye bunga kat umah usna!rumah dlm taman eh:)


  3. shyna Says:

    FP~ macih=) kena jadi jururawat terlatih tuk kucing yg tengah hamil tu ka?
    bule2..hehe

    ema~ mak usna suka tanam..usna kn tlg tgk ja..hehe..tak la..
    kena tlg siram stiap ptg..hehe


  4. Rash Says:

    sgt cantik~
    sejuk jer mata tgk sumer bunga2 tuh ^^
    rash tgn panas kot xpenah menjadi tnm bunge... huhuhu


  5. shyna Says:

    yeke..
    xpe2..nati beli yg da siap kuar bunga da..hehe
    usna pun sama mcm rash jg..hik3


  6. 911 Says:

    gambar yg cantik... :)