TemaNTemaN DsiNi....

Assalamualaikum...

Da lama sgt tak update blog nie....
Masa tu ada..
Tp kekuatan wireless ni tak mengizinkan...

Hari2....termenung dekat sejam depan skrin putih ni...
pastu "connection interrupt"
aduhai...
sabarlah hati....

Entry kali ni aku nak berkongsi pasal teman2 sejati aku di sini..
baru datang pun da dapat teman2 yg begitu setia mcm ni....
haih...

Takde teman2 ni pun xpa jg..
tp dia mmg ada sentiasa...
nak wat cmna....

MyEm0.Com

Tertarik sgt waktu awal2 tgk dia....leh wat bola jg ni....


ni jg yg memang sentiasa ada..buka pintu umah je..penuh berbaris...

Haaa...yg ni chumill sgt...badan dia mmg mcm kulit pokok..even yg terconget atas tu pun sebiji mcm kulit pokok...subhanallah!

yg ni pun sama...nmpk tak penyamaran tu...


Yg bintang bawah tu la wat aku terjerit2 stiap mlm...
besar sgt dia..yg ni kira anak kecil lg ni...lum bapa dia..mau besar tapak tgn..
penah dia terbang2 terkena mulut aku..
Ya Allah...
mmg seronok!

Last but not least....
this
kuikuikui...

kat umah aku saja rasanya mau cecah seratus ekor cicak...
mmg umah dia sebenarnya..
aku yg menumpang....
MyEm0.Com

takpe...
aku duduk tak lama pun....
huhu
MyEm0.Com

9 Responses
  1. ciksiti laa~ Says:

    huhu dh lama sy mnunggu update sis nie.

    sgt menarik. =)


  2. daun kesum Says:

    aww,.

    cikti pon baru aje update blog stelah blog tu dah behantu,.


  3. shyna Says:

    nurbaya~
    wah..terharunya akak...tQ nurbaya...=)

    cikti~
    blog cikti berhantu kak?blog akak pun sama la ni..hehe


  4. -budakkecik- Says:

    dah tak lama? dah nak tukar ke???


  5. shyna Says:

    nik~
    nak minta tukar la...tp tak tahu la dapat ke tak..huhu
    doa la bg husna dpt tukat...


  6. Akma Lee Says:

    ramai kawan kat umah...heheh


  7. shyna Says:

    akma~
    tu la...bestfriend!..hehe


  8. huyyo...mmg btul2 menguji kesabaran awk...yg len2 tu leh trima lg tp yg cicak tu geli sket....eee...meremang bulu roma chek...hahaha!


  9. shyna Says:

    FP~
    nati awak berani tak dtg umah ni..hehe
    xpe2...sy tlg awak lawan cicak tu yea..=p hehe