~Graduate Suda...^-^

Assalamualaikum :)

Rupa2nya serabut kepala jg yea bila nak konvo ni...
mgkin ni pengalamn pertama kot...
rasa bercampur baur...
risau, gemuruh, seronok..
sume ada...
MyEm0.Com
sehari sebelum konvo tu g amek jubah...
konvo OUM tak da rehearsal...
tgk vid dlm website OUM je...
tp bgs gak cmni...
atleast tahu gak cmna nak amek ats stage tu...

smpi awal di PWTC tu...
bab nak pki jubah kat sana..
haaa...sbb jubah ni la wat aku pening...
dgn selendang dia lagi...
sampai tarik muka jg aku..bab asyik senget sana senget sini..huhu
tQ tuk mak n adik yg tlg pakaikan jubah ni...

stat lbey kurang pukul 9pg...dlm kul 11 lbey da selesai..
utk 8++ graduan...kejap je rasa...
da pun bergelar
GRADUAN OUM..=)

mcm tak terasa lak 5 tahun setengah belajar...
untuk mendapat segulung ijazah ni...
alhamdulillah....

semoga keinginan belajarku tidak terhenti di sini sahaja...
masih banyak yang perlu aku pelajari tuk menambah ilmu di dada...

bergambar dgn mak ayah

=)

Alhamdulillah...kita da graduate =)
(bersama tunangku)
MyEm0.Com

7 Responses
  1. bellar0ssa Says:

    huhu grad dah?congrats dear..tunang? wah bila nak langsung?huhu


  2. shyna Says:

    InsyaAllah dlm Tahun ni jg...=)
    nati husna jemput yea...dtg taw..=)


  3. FarhahNur Says:

    usena..patotla tengok usna masyam je..marah kat jubah ek..hehe..tahniah usna.nak ckp lg,xpuas jupe usna..cam rush skit kan..nanti usna kawin paah p jupe lama2 skit tau..hehe.oh..tahniah juga dah menjadi tunangan orang :)


  4. shyna Says:

    tQ paah..hehe
    tue la..mmg merajuk ngan jubah tu..tp kejap ja...hehe..
    nati kenuri kawin paah mmg wajib dtg taw....usna tgguuu paah...


  5. usna time kwin kena la tggu pgntin laki mai dulu...hehe!

    Haa...tahniah dpt anugerah buku baru2 ni...sy tumpang gumbira...apatah lg org tu blanja kita mkn bru2 ni...hehe!

    Jgn risau...sabar sket je nah...nnt sy tarik awk kluar dr tmpt tu...

    Byk2 doa moga semua rncgn kita dipermudahkan Allah...Aminn...


  6. cikTi Says:

    tahniah,.

    em,.

    dah grad dah tu,
    lps ni bolehla kawen terus


  7. shyna Says:

    FP~
    Amin....=)
    ok2..tggu pengantin laki mai dulu...hehe..tp xpe..kejap ja dia smpi..=)
    nati belanja org tu makan petai lg la..hehe
    tkcare yea...=)

    cikti~
    tQ cikti...
    insyaALlah...nak kenuri tahun ni...nati nak jemput cikti dtg...hehe