~DONat onda DOT~


Assalamualaikum....

"tangan usna mcm donut"
penah ja kawan aku ckp cmtu....

jadi..hari ini..
wat pertama kalinya aku wat donut...
nak juga compare sama ka tgn aku dgn donut ni...
klu sama...leh makan juga la tgn ni..hehe
MyEm0.Com

jupe je resepi donut yg simple , menarik n nampak sedap tu....
aku pun mula siapkan bahan dgn kak ina@kak linda....
amek tips dari sifu dl...da pandai nati baru wat seniri sume..hehe

jadi....
inilah hasilnya...
org2 yg pakar buat donut mst nak komen bnyk kan..hehe
tp, yg aku rasa donut ni lembut, rangup dan sedap..
jadi..aku pun makan bnyk...hehe
MyEm0.Com

kembong selepas tggu dua jam....

guna gelas kecil ja tuk wat bulat...

goreng smpi kekuningan....

tggu sejuk skit baru golek2 atas gula halus...

da siap pun...hehe

jemput makan sume...
makan time panas sedap nih!

harap lepas makan bnyk ni dapat la merealisasikan impian seterusnya...
MyEm0.Com
hehehehe

selamat makan sume...
jupe lagi...

MyEm0.Com
11 Responses
  1. 1st skali nk ucap thniah coz dpt wat donut tu...bila nk wat bg sy rasa lak?hehe!Berapa biji donut yg kita perlu mkn untuk merealisasikan impian tu?


  2. shyna Says:

    bila2 awak nak nati sy wat...=)
    lepas 10 biji br berjaya merealisasikan impian..hehe


  3. FarhahNur Says:

    sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~


  4. 10 biji?tu dia...byknye...meh nk ukur perut tgok...hehe


  5. shyna Says:

    paah~
    nak sempret dr paahhh...!

    FP~
    meh ukur meh..ramping kan..hehe


  6. dark_eky Says:

    tgn donut..
    kui3..
    donut mane??
    big apple??
    dunkin donut??
    donut mak cik kantin??


  7. Seri Says:

    nampak sedap. dah lama tak makan donut


  8. shyna Says:

    eky~
    donot nana la...

    seri~
    tue la...sedap bila lama tak makan kan..hehe


  9. ainko Says:

    usna, doh utk pizza sm mcm wat doh donut


  10. Unknown Says:

    wah bagi2 resep nya donk , jadi pengen buat nih aku juga



    salam kenal


  11. Unknown Says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)